לייב בלוג: לודום דר 26

[הפוסט הזה יתעדכן כל כמה שעות ב-72 השעות הקרובות עד סוף התחרות]

שבת, 14:19 תחרות Ludum dare התחילה הבוקר (בשעה חמש, לפי שעון ישראל). כמו שכתבתי בפוסטים קודמים, מדובר בתחרות אינטרנטית ליצירת משחק מחשב ב-72 שעות לפי נושא שניתן בתחילת התחרות. אנחנו משתתפים בתחרות בפעם השלישית, והפעם התחרות מאתגרת במיוחד: יש לנו פחות אנשים מהפעם הקודמת, והתחלנו את התחרות בזמן אמת (במקום לישון כמו בני אדם ולהתחיל את העבודה בבוקר כשאנחנו רעננים). כתוצאה מכך הגוף שלי התבלבל מאוד לגלות שהוא ער בשעה ארבע בבוקר ונוסע במונית למקום שהוא לא נתב"ג.

בחמש התאספנו כולנו (אביעד שמיר: כתיבה, יוני רוזנשיין ואורי שומרוני: תכנות, גל רביב: מוזיקה ואנימציה ואני על הגרפיקה + אסף שגיא שעוזר באופן כללי) והתחלנו לחשוב על רעיונות שמתאימים לנושא התחרות: מינימליזם. בין הרעיונות שעלו: סימולציית פציפיזם ("Total war: Switzerland"), משחק שבו משמידים בהדרגה את האלמנטים השונים של המשחק, ומשחק על אדם שנגמר לו הביטוח והוא צריך לעבור את הדרך מלאת הסכנות אל חברת הביטוח בלי להיפגע או לפגוע באחרים.

5:26 בבוקר: זורקים דברים על הקיר ובודקים מה נדבק (מטאפורית)

לבסוף נקבע הרעיון הסופי: משחק על מבקר אמנות שנחטף ע"י אחד האמנים שקיבלו ממנו ביקורת. על מנת לברוח הוא משתמש ביכולת שלו לעבור ליקום מקביל שבו הכל מינימליסטי יותר.

הגיבור הראשי, Stick McFigure

נכון לעכשיו יש לנו את הדמות הראשית (בלי אנימציה), רקע לשלב הראשון ומנוע מתפקד באופן בסיסי. אביעד עובד על עיצוב השלבים, אני אמשיך לבנות טקסטורות ורקעים, יוני ואורי ממשיכים לבנות את המנוע וגל מלחין את הפסקול. עדכונים נוספים בהמשך!

תמונת מצב, 14:45

18:25 יש למשחק שם ומסך פתיחה:

ודברים מתחילים להיראות כמו דברים:

(לא שזה משנה תכל'ס כי כבר העלו את המשחק המנצח)

ראשון, 16:37: אחרי יום פרודוקטיבי במיוחד וקצת שינה סיימנו עם הרקעים לשלבים, המוזיקה ואנימצית ההליכה של השחקן. אני בינתיים עובד על גרפיקה לאויבים:

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

FireStats icon ‏מריץ FireStats‏